Regulamin obiektu

REGULAMIN OBIEKTU – teren imprezy masowej

  1. Obiekt jest udostępniony uczestnikom imprezy podczas jej trwania w dniu 10/11 sierpnia 2019 r.
  2. Wszystkie osoby przebywające na terenie imprezy zobowiązane są do zachowania w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu innych użytkowników, oraz do przestrzegania poniższego regulaminu, przepisów bhp, w przypadku imprez masowych, dodatkowo regulaminu imprezy.
  3. Na terenie imprezy obowiązuje zakaz:
    – spożywania napojów alkoholowych poza wyznaczonymi miejscami
    – wnoszenia na teren obiektu opakowań szklanych
    – wprowadzania zwierząt
    – siadania na miejscach do tego nie przeznaczonych
    – zaśmiecania obiektu
  4. Na teren imprezy nie mają prawa wstępu osoby:
    – wpisane do rejestru osób, którym zakazano wstępu na imprezy masowe,
    – znajdujące się pod wpływem alkoholu bądź innych środków odurzających,
    – odmawiające przeglądnięcia bagażu bądź odzieży w przypadku podejrzenia, że osoby te posiadają ww. przedmioty,
    – odmawiające wylegitymowania się wiarygodnym dokumentem ze zdjęciem oraz adresem zamieszkania,
    – których identyfikacja w zamieszczonej fotografii w dokumencie jest utrudniona ( zasłonięta twarz kominiarką, kapturem, szalikiem ).
  1. Każda osoba zakłócająca porządek podczas trwania imprezy zostanie usunięta z obiektu a w przypadku stawiania oporu zostanie przekazana policji.
  2. W przypadku zauważenia pożaru bądź innego zagrożenia osoby obecne na obiekcie powinny:
    – natychmiast poinformować służby porządkowe.
    – użyć sprzętu gaśniczego,
    – stosować się do poleceń służb porządkowych i komunikatów nadawanych przez głośnik,
    – unikać paniki,
    – kierować się do wyjść ewakuacyjnych wyznaczonymi drogami,
    – nie utrudniać dojazdu służbą ratowniczym.
  3. Osoby nie stosujące się do poleceń służb porządkowych popełniają wykroczenie i podlegają karze.
  4. Organizator i służby przez niego wynajęte nie ponoszą odpowiedzialności za rzeczy oraz sprzęt pozostawiony na obiekcie.
  5. Publiczność zajmuje miejsce dla niej wyznaczone.
  6. Publiczność nie ma wstępu do pomieszczeń organizatorów i pomieszczeń technicznych na obiekcie.
  7. Osoby niepełnoletnie mogą uczestniczyć w imprezie tylko i wyłącznie pod opieką dorosłych.
  8. Zabrania się wspinania na drzewa, słupy znajdujące się na terenie imprezy.
  9. Należy przestrzegać zasad użytkowania terenów zielonych, nie niszczyć krzewów i drzew znajdujących się na terenie imprezy.
  10. Odpadki i nieczystości należy wrzucać do rozmieszczonych na terenie obiektu koszy.

Regulamin obiektu wywieszony jest w miejscu widocznym i dostępnym dla uczestników tj. przy wejściu głównym w celu zapoznania się i przestrzegania.