Regulamin obiektu

  1. Obiekt jest udostępniony uczestnikom imprezy podczas jej trwania w dniach 12/13 sierpnia 2017 r.
  2. Wszystkie osoby przebywające na terenie imprezy zobowiązane są do zachowania w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu innych użytkowników, oraz do przestrzegania poniższego regulaminu, przepisów bhp, w przypadku imprez masowych dodatkowo regulaminu imprezy.
  3. Na terenie imprezy obowiązuje zakaz:
  • Spożywania napojów alkoholowych poza wyznaczonymi miejscami.
  • Wnoszenia na teren obiektu opakowań szklanych.
  • Wprowadzania zwierząt.
  • Siadania na miejscach do tego nie przeznaczonych.
  • Zaśmiecania obiektu.
  1. Na teren imprezy nie mają prawa wstępu osoby:
  • Wpisane do rejestru osób, którym zakazano wstępu na imprezy masowe.
  • Znajdujące się pod wpływem alkoholu bądź innych środków odurzających.
  • Odmawiające przeglądnięcia bagażu bądź odzieży w przypadku podejrzenia, że osoby te posiadają w/w przedmioty.
  • Odmawiające wylegitymowania się wiarygodnym dokumentem ze zdjęciem oraz adresem zamieszkania.
  • Których identyfikacja w zamieszczonej fotografii w dokumencie jest utrudniona ( zasłonięta twarz kominiarką, kapturem, szalikiem bądź wymalowana barwami klubowymi).
  1. Każda osoba zakłócająca porządek podczas trwania imprezy zostanie usunięta z obiektu a w przypadku stawiania oporu zostanie przekazana policji.
  2. W przypadku zauważenia pożaru bądź innego zagrożenia osoby obecne na obiekcie powinny:
  • Natychmiast poinformować służby porządkowe.
  • Użyć sprzętu gaśniczego.
  • Stosować się do poleceń służb porządkowych i komunikatów nadawanych przez głośnik.
  • Unikać paniki.
  • Kierować się do wyjść ewakuacyjnych wyznaczonymi drogami.
  • Nie utrudniać dojazdu służbą ratowniczym.
  1. Osoby nie stosujące się do poleceń służb porządkowych popełniają wykroczenie i podlegają karze.
  2. Organizator i służby przez niego wynajęte nie ponoszą odpowiedzialności za rzeczy oraz sprzęt pozostawiony na obiekcie.
  3. Publiczność zajmuje miejsce dla niej wyznaczone.
  4. Publiczność nie ma wstępu do pomieszczeń organizatorów
    i pomieszczeń technicznych na obiekcie.
  5. Osoby niepełnoletnie mogą uczestniczyć w imprezie tylko i wyłącznie pod opieką dorosłych.
  6. Zabrania się wspinania na drzewa, słupy znajdujące się na terenie imprezy.
  7. Należy przestrzegać zasad użytkowania terenów zielonych, nie niszczyć krzewów i drzew znajdujących się na terenie imprezy.
  8. Odpadki i nieczystości należy wrzucać do rozmieszczonych na terenie obiektu koszy.

Regulamin obiektu wywieszony jest w miejscu widocznym i dostępnym dla uczestników tj. przy wejściu głównym w celu zapoznania się i przestrzegania.